Onsdag


Godmorgon godmorgon!

Uscha idag har jag inte sovit så bra vaknade vid 4 tiden & var klar vaken, trodde seriöst att jag skulle gå upp vid den tiden. Men som tur var så lyckades jag somna om ändå till klockan var 9 iaf. Börjar kl 1 idag så innan dess hade jag nog tänkt att ta en promenad & kanske städa lite. Fint väder äre me så det låter lockande att gå ut.

Igår innan jag skulle till mamma färgade jag håret, hade köpt en moussetoning som jag slängde i men ångrade mej typ för att det såg ut som att min utväxt höll på att bli rosa eftersom det var lite rött i färgen jag köpte. Men det blev bra tillslut ändå, även fast jag bara hade i den i en kvart å sedan stog å gnussade med massa schampo & balsam efter åt för att försöka få bort färgen hehe. Ikväll kanske vi ska ut & äta med jobbet för att säga hejdå till Frida nu innan hon blir mammaledig. 


                             
 Före, ljusare slingor här            Lite mer rött & glansigare ( inte så bra bild dock)



/Joa♥


Kommentarer
Postat av: elin

det var fint!!!!!!!!!!!!!

2009-03-25 @ 19:19:06
Postat av: Joa

Taaacckkkk!=)

2009-03-25 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0