Måndag morgon


Idag vaknade jag 07:45 för att jag skulle på akupunktur igen halv 9, var kanske inte de trevligaste att göra när man är morgontrött å sömnig. Blev inte ens piggare av alla stick snarare tröttare..Men hon sa att man kunde bli trött utav akupunkturen men det blev jag inte förra gången. Nu har Dennis & jag varit duktiga & städat, han har dammsugit & dammtorkat å jag har diskat. Men nu snart tror jag att det får bli en liten powernap innan jag börjar jobba kl 2.

Igår var vi på bio & såg Män som hatar kvinnor, den var verkligen jätte bra & jätte spännande. Även fast den var 2 1/2 timme lång så blev den inte långtråkig. Träffade även Elin å Mattias där..




Puss
hej
/Joa

Kommentarer
Postat av: Madde

SÖTNOS!

2009-03-03 @ 20:58:08
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0