Lördag


Godmorgon! Antar att dom flesta har precis klivit upp eller fortfarande ligger & drar sig i sängen.
Nu har jag varit dålig på upptadera igen å Sandra har påpekat att det var ju flera "år" sedan jag la upp den där bilden på våfflorna nu så skärpning.

Igår så åkte jag till Yttre hem till Dennis efter jobbet han är nämligen hundvakt där åt hans föräldrar/systers hundar så jag har sovit själv i lägenheten en kväll. Men igår så ville jag träffa honom eftersom jag stannar i stan ikväll med. Jag, Dennis å Teike kollade på en film som jag hade hyrt å sedan blev det en tidig kväll för mig eftersom jag jobbar idag. Fick även redan på att Dennis & jag kan hyra lägenheten i 3 månader till så det är väldigt roligt:)

/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0