Läge för en glass?


Japp nu har vi börjat att sälja glassar igen på Giganten, å det är ju en aning frestande att dom står här vid kassan hela dagarna och det finns massa nyheter som jag så gärna skulle vilja testa. Så det blir nog en glass när jag har slutat kanske den nya Sandwichen Stracciatella eller Nogger mint eller varför inte Ben & Jerrys glass Wich ja det finns många. Har redan testat magnums nya Temptation caramel & almonds och den var verkligen jätte god, kanske lite onödiga förpackningar bara men dom var snygga och glassen var nog lite mindre än en vanlig Magnum glass.


Magnum Temptation Caramel & Almonds  Ben & Jerry's Wich Sandwich StracciatellaNogger Mint

MUMS MUMS MUMS, JAG VILL HA GLASS!

//Joa

Kommentarer
Postat av: madde

du kommer bli feeeeeeet!! :D

2009-03-11 @ 18:13:08
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/
Postat av: Joooa

Hahaha jaa, men fy faaen va gott de ä!

2009-03-12 @ 09:06:48
URL: http://joooa.blogg.se/
Postat av: Thuresson

Ben & Jerrys glass är god, fast den är lite väl mäktig. Bara så att du vet :P

2009-03-13 @ 10:47:43
Postat av: Joa

Ja jag har samkat den nu:D å jag gillade den, den ser ju lite liten ut för 25 kr men som sagt den var mäktig.

2009-03-16 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0