Grattis mammi!


Idag fyller min mammi år, Grattis på henne ska dit & fira ikväll å äta mammas å min förhoppningsvis goda smörgåstårta som vi snodde ihop igårkväll..

Var på stan igår med kusinvitamin skulle köpa & kika på presenter men hittade massa nice till mej själv istället, blev förvånad att jag hittade så mycket snyggt på JC faktiskt var ju åår sen jag handlade där sist känns det som. Blev iaf en ny jeans jacka eftersom jag tyckte den jag beställde från internet var lite för stor såå nån som vill köpa den gammla? strl 34 från HM å aldrig använd:) Hör jag ett bud? 1 2 3 såld till den vackra damen i grön tröja. hääh nä va knäpp jag är, nu ska jag sluta men är på så bra humör när jag vaknade till det här vackra skinande vädret. Var ju typ snöstrom igår:(
Köpte även en liten svart väst, t-shirt å en långärmad. Mycket nice vare! Sen köpte jag även lite annat smått å gott.


Mammsen




Min gamla jeansjacka


/Johanna

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahahah "1 2 3 SÅLD till den vackra damen i grön tröja" hahahahahhah.. sjukast!

2009-03-24 @ 17:26:44
Postat av: Joa

Haha de var du jag menade;) så nu är den din:D

2009-03-25 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0