Fyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaan!


Hahahahahahahha jag är så arg just nu så att jag nästan blir glad, vet inte riktigt hur jag ska reagera. Men kan inte direkt stå & skrika åt kunderna bara för att jag har fått en parkeringsböter på 1000 JÄVLA KRONOR!!!!! DET ÄR HELT SJUKT, FÖRSTÅR NI? visste inte ens att man kunde få det på så mycket, men tydligen stog jag på en handikappparkering även fast jag inte fattade själv att jag gjorde det. Väldigt konstig skylt var det iaf, såg den ju när jag parkerade men den var mycket längre bak än där jag stog men det kanske var nån ruta under snön som man inte såg. Fy fan säger jag bara, måste avreagera mig lite förstår ni. Så detta blir nog inte världens roligaste blogginlägg precis.....

Kommentarer
Postat av: elin

nämen joa! vart var det?

2009-03-27 @ 16:30:27
Postat av: Joa

Jadu typ där vi bor längs vägen där utanför en frisörsalong, har tillåmed stått där förut när min bil hade snöat in å då stog jag ju där några dagar i sträck utan nån böter!

2009-03-27 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0