Bra helg


Jisses va roligt jag haft i helgen, är det såhär det känns när man inte jobbar lördagar? Haha närå inte varje helg man åker & ser Bounce direkt & det var nog det som var det bästa. Det går inte att förklara i ord det måste UPPLEVAS! Det var en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma.

BOUNCE VAR GRYMT OCH ALLA SOM INTE GÅR PÅ DET MISSAR NÅNTING STORT, KAN VARA DET BÄSTA JAG SETT OCH DET ABSOLUT ROLIGASTE.!

Men samtidigt får man inte glömma att jag var där med ett härligt & stort Julle gäng & alla älskar ju att dansa. Men det var absolut inte bara dans, nej nej det var konst och dom tog upp många viktiga ämnen jaja svårt att förklara såhär som sagt.

Kvällen bjöd på en utgång på Stadt & det var väldigt kul faktiskt, jag dansade dansade & dansade. Marie var stupfull, Anna var stupfull men inte jag. Men dom drog nog med mig i det mesta så till sist var jag stupfull haha närå inte riktigt.


Som sagt sjuuuukt bra helg. Nu taggar jag inför nästa helg i estocolmo!;D


/Joaaa

Kommentarer
Postat av: Madden

har bokat bounce biljett nu vi med!! dock 2 maj... haha, men den som väntar på något gott... :)

2009-03-30 @ 07:30:24
Postat av: Joa

Väntar aldrig förlänge;D

2009-03-30 @ 14:14:26
Postat av: sandra

dax för nytt inlägg... det är ju ändå tisdag idag... ;)

2009-03-31 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0