Bounce


Imorgon åker jag iväg till Sthlm med Julle för att se på den otroligt duktiga dansgruppen Bounce, kommer nog bli super kul. Det är ju lixom ståläcktare så jag antar att man själv får hänga med & dansa och att det rekomenderades att ha oömma, lediga, sköna och dansanta kläder! Så vi åker ju redan kl 7 på morgonen & sen har vi lite fritid i sthlm så det blir nog lite shopping skulle jag tro:D Sen så ska jag ju till Sthlm nästa helg igen & hälsa på=) Massa roligt jag ska ha!





Have a nice day /Joa

Kommentarer
Postat av: Emelie T

Jag åker också med och jag är laddad till tänderna ! :) Vi ses imorn !

2009-03-27 @ 09:58:38
Postat av: Joa

Va kul:D se yhaaa!

2009-03-27 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0