Världens bästa pappa


Ja min pappa är allt bra. För när jag hade slutat jobba idag stog pappa utanför jobbet å väntade på mig, å gissa i vilken bil jo i bucklan alltså Forden.. Då hade han nämligen redan fixat nya vinterdäck till den så nu behöver jag inte åka kollektivt längre:D Vilken lycka, haha. Sedan tankade han åt mig åså fick jag en godispåse, jag ville ju oxå ha (lördags godis) lika som Melvin såklarre..

Ikväll har jag & Melvin haft ett fåtal brottningsmatcher, får ju passa på nu innan han flyttar. Kämpigt men kul vare:) Ska slänga upp några bilder som vi lyckades ta med min kamera, sedan blev det några filmer med men dom lägger jag inte upp... Inte ens om jag visste hur man gjorde.

             

              

Kommer sakna att bo med Melvin jätte jätte mycket ♥


Natti Natti / Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0