Just thoughts..





Jag som var så glad, kunde jag inte bara få behålla den känslan lite till utan att något annat skulle komma ivägen & förstöra...

Jag har aldrig riktigt haft känslan av att ha en trygg familj men nu när jag nästan hade de så förstörs även den. Men detta är sista gången jag behöver utsätta mig för de, ja menar jag är inte liten längre & jag är inte heller tvungen att bo kvar här hemma. Och kanske bli fast vid en "ny" familj som ändå bara går åt spillror. De var annat när man var liten & inte heller förstod riktigt varför de blev som de blev. Usch va självisk jag låter, men de är tråkigt att det ska bli såhär varje gång, men det är inte så mkt att göra åt saken. Jag som trodde att de här var tredje gången gillt, men icke sa nicke.

Skönt att skriva av sig lite ibland.


Om ni undrar varför jag just laddat upp den bilden på min systers skiss till hennes tatuering, så är de för att fåglarna står för våran mormor & morfar å så ska äkta kärlek vara enligt mig.. ojdå va djup jag blev helt plötsligt, vart kommer de ifrån egentligen. Jadu ingen vet:)







Kommentarer
Postat av: Madde

stumpan du måste ringa mig någon dag. vi har inte pratat på evigheter och jag vet typ ingenting om dig längre. SKANDAL!

2009-01-10 @ 10:21:30
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Sötis, ja de är drygt när de alltid blir såhär de är skönt å bo själv å skaffa sig en egen familj. även om jag saknar er.

2009-01-11 @ 00:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0