Snööö


Ja som alla vet så har det snöat sjukt mycket, och igår när Dennis & jag skulle åka till ICA för att köpa frukost körde vi fast. . Precis när vi skulle backa ut från min gård så fastnade vi i en snö hög, så halva bilen stog inne på gården & halva ute på vägen. Inte så bra i den kurvan faktiskt, men det gick bra som tur var & vi hämtade spadar & skottade loss bilen till slut. Men det tog ett bra tag & både Dennis och jag var alldeles blöt & lite trött när vi äntligen kom fram till ICA. Å inte nog med det så hade inte ICA öppnat ens, vi kom nämligen 10 min innan öppning så vi stog utanför tillsammans med alla panschisar (stavning) & väntade snällt. Men vi fick vår frukost till slut iaf, men vi fick kämpa lite för den som förr i tiden.. 

Igår hade vi första killträningen för i år, sjuuukt kul att sätta igång igen. Blev otroligt danssugen och hela kroppen ville bara sätta igång att dansa, men vi lekte hela träningen istället, vi brukar göra så dom första träningarna efter lovet. Körde massa stafetter åså sjukt kul. Har tillåmed träningsvärk idag, haha hej jag heter Johanna & är otränad.XD

Idag har jag städat en massa dammsugit/diskat/tvättat/vattnat blommorna, i brist på annat typ. Men då äre alltid bra att städa när man har lite tråkigt & ändå bara är hemma. Så blir pappa glad på mej:D

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0