Seeeegt..

åå de är så segt å tråkigt här idag, känns som att dagen aldrig kommer ta slut. Fast ändå är de skönt att man har tid för att göra andra saker å samtidigt hinner man hjälpa kunderna mer om dom undrar över något.

Kul att min bil ligger på blocket nu föresten, eller de är inte min bil utan Ulles men hon är så snäll så jag har fått lånat den. Men om hon får den såld så får jag väl se till att skaffa en annan, för annars blir de krångligt. Har nog inte råd att köpa hennes bil direkt. Men de var nån som var å provkörde den idag så får väl se hur de blir när jag kommer hem.

Å ja blir så arg på alla sura gubbar, de första som hände nu var att jag stog i kassan så kommer de en gubbe gående å säger se inte så glad ut jag ska aldrig handla här mer ändå. Ändå handlar han saker som han tydligen egentligen inte vill ha, va fan handlar han då för? å typ suckar när jag säger priset. Han är lixom inte tvingad att handla här om han inte vill. Men men när man står i kassan får man ta all skit. Men sen nu helt plötsligt verkar han ha ändrat sej, för nu kom ha tillbaka å började fråga om våran massage dyna å sa att han skulle ha en sådan när vi fick in den igen, haha han borde var lite scizo..

/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0