Tulpanens dag


Jade vare visst idag ja & det skulle tydligen min mamma ringa å berätta för mig strax före halv 12. Jag som ville sova till minst kl 12!! Hon tyckte nämligen att jag skulle köpa mig en bukett blommor å hälsa på mormor & morfar. För morfar hade nämligen fått åka till akuten för han hade nästan råkat såga av sig sitt finger:S Lät inte så mysigt, men funderar på att göra det lite senare faktiskt.. & jag hatar när min mamma är på telefon prat humör, för de är jag nämligen väldigt sällan med henne. Tycker att det är lite jobbigt att prata i telefon med min mamma faktiskt..Men självklart blir jag ändå glad när hon ringer & hör av sig då & då även fast jag inte visar det jämt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0