Sliten & trött


Idag känner jag mig jäkligt trött & sliten, kan bero på träningspasset igår. Var ju sjukt längesen Anna & jag körde Bodystep. Även att dom hade ju byggt om & flyttat alla salar på Hudikgym så vi satt där nere & väntade som vanligt, men sen märker jag att det inte kommer nå folk. Så då var jag tvungen att fråga om dom flyttat på det, å det hade dom såklart till övervåningen!!! Så då var man tvungen att gå igenom hela gymmet för att komma dit vi skulle, och det var inte bara å veta vilken dörr vi skulle in i så vi yrade runt där lite först (pinsamt) sen hittade vi rätt som tur var. Alla steg och musik var helt nytt för oss nu, men det gick faktiskt bra ändå & det var väldigt väldigt roligt. Mindre kul att komma ut mitt i gymmet svettig och äcklig för att komma ut därifrån. Sjuuk träningsvärk idag iaf, men det är så det ska va. Ska åka in till stan idag å träffa Elin å Marie, hade egentligen tänkt städa min garderob och mitt rum men de kan få vänta! Kom på att jag kan ta en av Melvins garderober nu så kan jag lägga kläder där som jag inte använder så ofta men ändå inte vill slänga bort, smart va.

hörs senare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0