Ny design!


Å visst är min blogg fin nu? Söta Ronja Röe å Madde Söderberg som har hjälpt mig, är ju så kass själv hehe.. Ronja gjorde headern å Madde hjälpte mig att få dit den plus fixade skrivstil på menyn å rubrikerna tror ja de va. Kan nämligen inte se de själv på min dator den är förmodligen för gammal (Haha) Så de blir att köpa en ny dator nu efter lönen, får nog bli en laptop iaf mycket smidigare. Är super nöjd tack så jätte jätte mkt:D

Snart så bär de av till Gävle med Elin, bara för att göra nått typ.. Men shoppingen får nog vänta tills Stockholm men  lite skadar väl inte direkt.

Ha en bra dag / Joa


En gammal bild som jag rotade fram



Kommentarer
Postat av: ronjaröe :)

2009-01-07 @ 17:55:36
URL: http://ronjjaroe.devote.sr
Postat av: ronjaröe :)

oj,blev nå fel med första kommentaren ^^

hihi,snygg banner ;)

/ronja :D

2009-01-07 @ 17:57:15
URL: http://ronjjaroe.devote.se
Postat av: Joa

Ja eller hur, skit snygg jue:D

2009-01-07 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0