mums


Fahion night igår var ju kasst som sagt, efter jag hade varit där 30 min ville jag åka hem. Fast jag hade ju stått hela dagen innan så var väldigt trött i benen. Det ända som höll oss kvar var prisutdelningen på slutet, så de var väl därför dom hade det då för att hålla folket kvar. Men vann vi nått? Neee.. Jaja det var vi och 40 + arna, haha!

Tur att Elin & jag åker till Stockholm nästa helg så slipper vi Hudik för ett tag:D Bo på hotell & äta hotell frukost, mums..
Kommer bli kul kul kul & träffa stockholmsborna med såklart om dom har tid..

Var på Restaurang Ming igår en snabbis iaf & hörde om dom hade nått bord ledig på fredag, & det hade dom men visste inte om jag skulle boka eller inte men de är bara att ringa dit idag om ni tycker de?

/Joa

Kommentarer
Postat av: elin

YES!!

2009-01-22 @ 13:27:57
URL: http://elinfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0