Mitt knä


Ingen vet vad som har hänt med mitt knä:S Men det känns som att de har blivit 60 år äldre bara sådär.. Det är väldigt stelt & det knakar när jag böjer benet plus att det värker. Kan nämligen inte sitta med böjda knän eller nånting utan att det ska strama & värka. Har haft det såhär nu i kanske 2 veckor å det blir värre & värre, så det är nog dags att gå till en Doktor nu snart Johanna & kolla upp det innan det blir så dåligt så att jag inte kan gå.. Haha närå så dramatisk ska jag inte vara.

Samtidigt som jag bloggar nu så försöker jag installera min nya dator, får se om jag får nån ordning på allt tillslut är ju inte den mest datorkunnige direkt..

Middag ikväll som sagt, trevligt trevligt blir att ta en dusch innan & fräscha upp mig lite..

Saknar dig Dennis..<3<3<3







/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

åh justja, jag har bjudit in lite folk till dig ikväll på sprit och singstar!

2009-01-24 @ 12:32:06
URL: http://elinfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0