Me like shoes!


Hann med lite shopping igår med innan jag skulle på massage, hittade ett par fina skor å ett läppglans. Har aldrig gillat läppglans riktigt förut men samtidigt har jag aldrig haft nå bra. Bara billiga från HM så tänkte att jag skulle köpa nått riktigt för en gångs skull å nu älskar jag läppglans:D haha. Var även på Jysk en sväng med pappa för att kika på sängar, å hittade faktiskt en. Men ska dit igen på måndag å beställa den för de skulle tydligen va bättre pris på den då så om ungefär 2 veckor får jag min nya säng:D Min säng som jag har nu är nämligen lite för stor å lite för hård så får ont i ryggen plus att den tar alldeles för stor plats i mitt lilla rum.. Å ikväll klockan 8 börjar Top model 11, ett av dom få tv program jag faktiskt brukar kolla på.

 Mina fina skor



Stiligt med silver klack



Å en söt rosett där bak



210 spänn läppglanset.. Men skorna kosta 400
inte så pjåkigt



/Joa

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej Joa, Hur är det. Tack för skjutsen i lördags.

Och kom ihåg att hjälpa mig i tävlingen nu då ;) :P

2009-01-06 @ 22:24:03
URL: http://dalled.blogg.se/
Postat av: Joa

De var så lite så:D haha justja, I promise;)

2009-01-07 @ 07:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0