Kvällsfika


Kvällsfika är nånting som många skriver i sin blogg om, å de låter så himla mysigt. Men ändå äter jag aldrig kvällsfika? Det händer, men väldigt väldigt sällan. Å isåfall är det för att nån annan i huset har gjort iordning det redan & då kan jag lika gärna äta.. Kanske det är utav min lathet, ja när det gäller mat är jag väldigt lat kan vara skit hungrig men ändå inte äta nått för att jag är för lat? haha hur dumt låter inte det, nä men mat är inte nånting jag tänker på så himla mycket. Men jag vet att på den tiden när jag bodde hos min mamma så brukade jag äta kvällsfika å drack te nästan varje kväll, å det blev som ett slags lugn i kroppen av det faktiskt. Saknar det lite, så kanske ska ta tag i min lathet å helt enkelt fixa lite kvällsfika. Men nu är det försent tog ett äpple istället, lika bra det nästan. Man blir mätt iaf..

Föresten kom jag på att jag skulle vilja ha en brun kanin som skulle heta Oboy, på tal om fika!





Sovgott allesamman /Joa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kvällsfika är bäst <3

2009-01-16 @ 10:11:03
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0