IDIOT!


Jag är en idiot.. Så jävla blåst, fattar jag inget bättre.

Som sagt mina knän.

Hade j*vligt ont i dom förut, när det plötsligt bara gick över.

Jag blev jätte glad & trodde plötsligt att jag skulle kunna göra allt som jag gjorde innan.

Men aj så fel jag hade, Dennis sa ju tillåmed åt mig att jag skulle vara försiktig så att det inte skulle bli lika igen.

Men vad gör ja, jo det första jag gör är att krypa (krypspringa) på knäna i söndags på killträningen, men vaddå hallå det gör ju inge ont längre såklart kan jag göra det tänkte jag. Det var kanske det idiotiska jag kunde göra plus att skridsko åkningen igår kanske inte var det bästa heller. Ska försöka stretcha, böja & sträcka ut benet riktigt ikväll så kanske det blir bättre. Får jag hoppas, Its killing me att stå i kassan hela dagarna nu.

Men alla ni andra får ha en toppen dag.

/Joa

Kommentarer
Postat av: elin

kanske att jag måste ta med dig till farbror doktorn! eller en sjukgymnast kanske.

2009-01-28 @ 15:00:02
URL: http://elinfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0