HAHA


HAHAHA jag kan inget annat än att garva nu!

Nyss kom det nämligen en utlänning till kassan, å det första han sa var - jag uppfattade inte ditt namn (som om jag redan hade sagt det?) Sen sa han jag känner igen dig för du brukade äta pizza på Håsta förut.. Javisst jag har varit där nån gång men väldigt sällan.. Sen frågade han om jag var svensk, för han trodde nämligen att jag kom ifrån Israel sa han. Haha han ba men du har så mörka ögon å mörkt hår, Fejk fejk fejk! Får nog ta och bli mitt riktiga jag igen, gröna ögon å blondt hår.. Sen frågade han om jag ville följa med honom ut och röka?

HAHAHA ännu mera garv, killen kom tillbaka in igen med en tjej och en kille som oxå skulle handla. Sen kom min mamma å hälsade på mig så då stog jag å pratade med henne i kassan å sedan kom dom tre utlänningarna igen å sedan viskar samma kille som pratade med mej förut till mamma att hans syster (tjejen som han hade med sig) hade blivit sur på hennes man den andra killen som kom in ( ja dom var tydligen gifta fast dom såg ung ut) för att hennes man hade sagt att han tyckte att jag var snygg! Ja som sagt det händer lite här på Elgiganten ändå även en lugn dag som denna..

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0