Godmorning sunshines

Morsning korsning å Gott Nytt år på er allesammans!

Hur var eran nyårsafton? Min var jätte bra:) Hade kanske kunnat vara lite nyktrare, inte så att jag mådde dåligt eller så. Nej nej bra mådde jag i varje fall:) Haha hade ett jäkla shå med att få på mej alla kläder när jag skulle göra iordning mej, min klänning var ju lite för stor så den åkte ständigt ner hela tiden, inte okej. Så Ulrika fick hjälpa mej att sy fast den i min bh, kändes lite säkrare då. Å skorna var ju för stora men la in lite inlägg å grejer så de blev ju en aning bättre, men svårt å gå i dom var de ju fortfarande så hade dom en stund bara sen bytte jag skor. Å tur var de annars hade jag väl tappat dom å gått barfota utan att jag skulle märka de.. Men iaf så åkte Elin jag å Mattias till Jimmy Sundin å förfestade,  å de tog ju inte lång tid alls tills man var onykter. Hade nämligen bara ätit en korv på stan med Madde, å sen så spelade vi ölspelet så drickan slank ner alldeles för fort. Sen tog vi en taxi å drog vidare till Hällan ja vet inte riktigt vad vi gjorde men trevligt var de iaf, hamnade även på Stadt tillslut ändå. Mycket trevlig kväll, även fast minnet inte är de klarnaste hehe! Trodde till exempel att Elin oxå hade varit på Stadt så frågade henne igår om hon hade haft kul där, men då hade hon inte ens varit där. Lyckades gå ut prick på tolvslaget iaf fast jag bara chansade så såg alla fyrverkerier.

/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0