Glad tjej


Jajemän,är så glad så glad! Häärligt att äntligen få känna såhär, de har jag längtat efter sååå länge:)
Å även att jag äntligen är ledig några dagar innan jag börjar jobba så nu hinner jag umgås med alla igen:D

Idag så har jag bara varit hemma å myst med D å kollat på Sex and the city filmen för den är så himla bra. Å igår så följde jag med honom på en fest i Ilsbo nånstans, fast vi var nyktra å stannade inte så länge. Men de var trevligt åså käkade vi tårta för de var både en 20 års fest å 18 års fest där..

Imorgon ska jag nog posta lite grejor å gå till banken en sväng, sen klockan 3 ska jag på massage hos en tjej som jag fick i julklapp av mamma..

Hittade en bild på fina Dennis å på mej sen igår..



Puss hej/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0