Fy mig


Ja här ligger jag i sängen & äter choklad innan frukosten. Känner på mig att det kanske inte blir nån frukost efter det här, min mage känner sig ganska mätt redan fy mig. På tal om mätt så blev jag så jäkla mätt efter allt ätande igår hos farmor så direkt när jag kom hem så somnade ja. 9 tror jag klockan var då.

Dagens planer är iaf att möta upp Elin & Marie på stan vid 2 tiden, ska leta efter nya träningskor. Råkade glömma mina förra gången jag tränade (danskor) så jag sket att åka tillbaka & leta efter dom eftersom jag ändå hade tänkt att köpa nya rikiga skor. Klockan 5 så ska jag gå på mitt första bodyjam pass förmodligen själv, får se om jag får med mig latAnna;) Men jag har hört att det är riktigt kul.  Sen ska jag hem & duscha & sen ikväll bär det iväg mot Yttre så att jag hinner träffa Dennis nått innan jag åker till Stockholm i helgen.. Känns som att det kommer bli en bra dag som sagt.


Puss
hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0