Duktig tjej


Nu pratar jag faktiskt om mig själv, för jag har nämligen städat mitt rum igår kväll & rensat hela garderoben. Blev så jäkla bra när jag fick bort allt onödigt som jag knappt använder eller bara använder ibland, så det la jag i Melvins gamla garderob istället. Så nu har jag nästan tomt i min egna om man jämför med innan iaf. Men blir ju så mkt lättare att hitta alla kläder nu när det inte ligger huller om buller. Ska lägga upp en bild senare ikväll hur det såg ut mitt i allt städande, förjävligt rent ut sagt!

Hade svårt att somna igår kväll vet inte riktigt vad det var, men somna gjorde jag inte. Men det var faktiskt en himla tur för medans jag låg där & vände och vred mig kom jag på att jag börjar kl 8 idag istället för 9:45 som jag var inställd på. Så då kom jag hit i tid imorse iaf. Ikväll ska Elin, Marie & jag på Mq på nån medlems klubbkväll har ingen aning om vad det innebär direkt, men det blir säkert trevligt..

Saknar Dennis jätte jätte mycket<3

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0