Bambi på hal is..


Nejdå inte riktigt så blev det, Elin & jag var ju grymma på isen. Haha men roligast var nog när Elin åkte in i målet så att det rasade över henne, å där satt hon som ett litet sött djur instängd i en bur.

Vi tänkte åka skridskor i Forsa först på gammla skolan men där var det så mkt barn så vi vågade inte riktigt, så istället blev det på isbanan bredvid Kotorget. Dock var bara en liten bit av den upplogad men det räckte bra nog till Elin & mig.

              


          

Godnatt allihopa ♥ / Joa


Kommentarer
Postat av: elin

hahha det ser ut som om jag ligger och posar och knäpper på mig själv på sista kortet:P

men vi var duktig!

2009-01-28 @ 11:30:37
URL: http://elinfors.blogg.se/
Postat av: Joa

Haha ja lite så:) ja det tycker jag att vi var.

2009-01-28 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0