Back in Hudiksvall



Jajemän nu är man hemma igen i "kära" Hudiksvall, blev shopping ändå trots allt. Men behövde dock lite basplagg så de var nödvändigt kan man säga. Dagen började inte mer perfekt än att Elin glömde sitt bankomat kort på kiosken bredvid tågstationen, som vi var på en snabbis innan vi hoppade på vårat tåg påväg mot Gävle. Som tur var så låg de kvar när Mattias kom å hämtade de, men de blev att använda mitt kort hela dagen istället. Men de gick ju bra de å. Köpte ett par jeans tights som jag nästan blev lite kär i, super sköna å skit snygga så dom kommer jag nöta ut ordentligt antar jag. Lyckades hålla mej från att köpa skor, lite stolt över mig faktiskt..

Tightsen å nya koftan



Resten av kläderna, mkt grått blev de.



Verkligen skit skönt med resåren i midjan,
dom är både tighta å bekväma



Blev en söt liten kalender med.



/Joa


Kommentarer
Postat av: Anna

Koftan är ju såå sööt! Var kommer den ifrån? :)

2009-01-07 @ 20:32:11
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Joa

Tack:) Den kommer från Cubus!

2009-01-07 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0