Lovely


Sitter i en av stans kanske finaste lägenheter nu å äter frukost, å shit vad jag trivs här med Dennis. Han har ju som sagt flyttat in i hans systers lägenhet nu. Tror det här huset har varit en kyrka förut, det är jätte högt i tak åså är det ett jätte stort fint fönster & utsikt över havet. Kan inte bli mycket bättre, ligger alldeles mittemot Restaurang E. Njuter av varje sekund. Det är lite häftig med för sängen är inbyggd uppe i taket, svårt att förklara men man får klättra upp på en stege för att komma dit upp åså har hon tv å grejer där uppe med. Huuuuur mysigt som helst.

Som sagt i lördags efter jag slutat jobba så åkte jag hit å Dennis å jag lagade ihop Tacos som blev super god fördendelen, sedan på kvällen så lyckades jag övertala Marie att komma in till stan å festa med oss. Så först drog vi på en liten grabbig förfest med fotbollskikande å massa skojj. Blev nämligen lurad att kika i en kikare å sedan när jag tog bort den skrattade alla åt mig, fattade inte varför så jag sprang å kikade i spegeln å då såg jag att jag hade två svarta ringar runt ögonen hahaha, snyggt som fasen. Sedan drog vi vidare till August/folkan å kikade på Björn Rosenström, skit bra tyckte jag att det var å jätte mycket folk med ,blev lite trångt att stå där bara.

Idag blir det lunch med mammsen å sen ska jag träffa Becca innan hon far tillbaka till Uppsala. Synd bara att dom har plogat igen min bil med en massa snö så det är omöjligt att få ut den. Haha får fråga pappsen om han kan hjälpa mig att skotta fram den ikväll kanske.

Ha en bra dag / Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0