Måndag

Klockan 4 blir det att åka till farbror doktorn..kuuuul.

Hade för övrigt världens mysigaste alla hjärtansdag. Dennis hämtade mig efter jobbet sen kom man hem till en nystädad lägenhet fullt utav levande ljus och fika klart på bordet, varma mackor & te..Min favorit:) mmm sötnos.
Sedan fick jag rosor, kärlekscheckar & en mugg som Dennis förövrigt råkade göra sönder dagen efter.
Sedan blev det en promenad och discobowling, tror jag förlorade med ca 120 poäng eller nått. Men det gjorde så ont i fingrarna för jag valde ett för tungt klot till en början så mina fingrar var död redan efter några slag, men kom sedan på den smarta idén att byta till ett lättare, är tyvärr inte lika stark som jag själv vill tro att jag är ibland..Sedan promenerade vi tillbaka till lägenheten & då blev det film mys. Kommer dock inte ihåg om vi lagade middagen tillsammans innan bowlingen eller efter bowlingen haha bra minne man har, blev iaf wook.

Sov hemma i Forsa inatt & när jag kom hem väntade en liten present till mig i mitt rum från Ulle & Melvin. Jag fick choklad, ett kort & ett gulligt litet gossedjur, Tack så jätte jätte mycket:D Nu sitter jag & väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan tvätta ännu mera å sedan ska jag packa & åka in till stan. Hmm eller så åker jag tillbaka till forsa efter doktorn å packar då istället. Dennis jobbar natt idag så kanske inte så kul att sitta där i lägenheten helt själv hela kvällen heller.

Ha en bra dag / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0