020209

Hemma igen från en trevlig & mysig helg i huvudstaden. Lördagen började med 6 timmars shopping & en jäkla massa värk i fötterna. Var kanske inte det smartaste att välja klackskor när man ska springa på stan i Sthlm men det märkte jag sedan. Fick köpa ett par billiga skor från HM för att vila fötterna lite, men hjälpte de? Ne då fick jag skavsår istället HAHA typiskt så kan tänka mig att Elin är lite trött på mitt tjat om att det värker i fötterna nu. Hotellet låg helt perfekt mitt i stan så det var skönt, lätt att hitta till dvs. Hotell rummet var så litet å mysigt kändes nästan som en liten cell. Det fanns inget fönster & det var nog jävligt bra ljudisolerat där, för det kändes som att man kunde sova dygnet runt när man vaknade 10 på morgonen & det kändes som att det var mitt i natten. På kvällen så bokade vi biljetter på bio för att kika på den nya Wallander filmen.

Söndagen började med en stor mumsig hotell frukost, största höjdpunkten på hela helgen typ.. Sedan fortsattes dagen med ännu mera shopping. När vi var framme i Hudik så möttes vi av en kallchock, det var så jäkla kallt & när vi skulle låsa upp bilen så hade både dörren & låset frusit fast. Jippie, men som tur var hade Elin en tändare som vi använde för att värma upp nyckeln & tillslut så kom vi in!

Har varit lite drama här på Elgiganten idag, Karlsson blev helt plötsligt väldigt yr i huvudet & hans öron började tjuta sa han så han trodde att han skulle svimma. Så vi fick ringa ambulansen eftersom det blev värre så nu är han kvar där, läskigt var det hoppas att det blir bra.

I lördags hade även Dennis & jag en månadsdag<3

/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0