Träning


Så nu ska jag strax göra iordning mig och fixa nå käk, sedan ska jag åka in till stan en snabbis & köpa mig ett par nya träningskor tills Bodystepen ikväll. Äntligen ska jag få träna, men måste bli bättre på att boka tid sen för nu kommer det säkert vara fullbokat & vi kommer inte kunna träna på lika länge igen tråkigt nog. Marie & jag får simma nån dag istället hoppas ja.

Haha skickade en fråga till 118100 för nån dag sedan men jag fick inget svar föräns idag, så nu skickade dom ett förlåt sms & skrev att dom hade haft problem med leveransen så att jag skulle få en gratis fråga. Vad ska jag fråga då mån tro? Har även beställt en jeans jacka från HM som har kommit idag så ska nog hämta ut den om jag hinner..Såg även Kenza på Vakna med the voice imorse, å blev lite chockad när jag fick höra hennes mörka röst, haha har ju hört den förut ändå på videoinlägg men inte riktigt uppfattat att den var så mörk som de lät idag. Har för mig att Elin påpekat det förut en gång med.

Ha en bra dag
puss
Joa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0