Some days I feel like crap

Igår var det en sån dag, iaf på kvällen.

Mitt knä är bajs, ser ut som jag har ett tjockis ben för att det är så uppsvällt & ont gör det. Men nu ska jag sluta klaga för igår gick jag faktiskt till min läkare & beställde en tid tills på måndag. Så får vi se vad han tycker jag ska göra åt saken, är säkert inflammerat eller nå skit:S

Igår när mamma & jag var på CO Lena tror jag stället hette så blev jag sminkad för att se vad jag passade i för färger. Var verkligen skit roligt & sminket som hon använde kändes såååå mycket bättre än det skit jag egentligen brukar använda. Köpte ett läppglans iaf åså fick jag två ögonskuggor av mamma, men funderar på att köpa en foundation där när jag har råd. Hon sminkade först ena sida med hennes foundation å sen fick jag se själv vilken skillnad det blev mot för den andra. Jag hade ju min foundation innan på mig oxå.Huden kändes alldeles matt å len och inga porer syntes, bra grejer.

Nä nu ska jag käka frukost å sen blire Giganten för hela slanten;)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0