Smickrande


Var nyss en kille här & handlade av mig, å jag märkte att han kollade lite extra på mig å tänkte typ vad är det nu då har jag nått i ansiktet eller? ( ja ni vet som det känns när nån stirrar på en) Han kanske var vid 25-30 års åldern å hade ganska långt & mycket skägg ingen snyggning direkt. Sen när han var på väg ut så vände han helt plötsligt & sa till mig Du är verkligen jätte söt eller nått liknande, kom i nått litet chocktillstånd tror jag. Men tyckte det var så himla modigt av honom & bara vända sådär & säga rakt ut vad han tyckte. Egentligen borde man bli mycket bättre på att ge folk komplimanger och då menar jag inte bara folk som man känner utan främlingar med både tjejer och killar, men som sagt kräver rätt så mycket mod för att göra en sån sak. Vet inte riktigt om jag skulle våga. Men man gör ju verkligen personen glad å det är ju själva grejen med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0