Rusch


Var värsta ruchen här nyss, kändes som att alla slet & drog i en samtidigt. Frustrerande må jag säga. å inte hinner man hjälpa alla på samma gång heller som många tror att man ska göra. Men nu blev det lungt och skönt.

Igår spenderades kvällen med Dennis framför Lets dance, tycker faktiskt det programmet är jätte roligt. Å egentligen är det inte själva dansen som jag tycker är bäst utan allt annat skojj. Iåförsig så var det väldigt kul när Elisabet Höglund kom ut rullandes med en rulater på hennes dansnummer. Men lite elaka är dom nog allt när dom ska påpeka å skojja om hennes ålder hela tiden, fast hon hånade ju faktiskt sig själv där med rulatorn. Men det var skojjigt gjort av henne.

Ikväll så flyttar Dennis in i hans systers lägenhet i stan så då ska jag dit ikväll. Dennis skulle nämligen laga en hemlig middag åt mig, men tillslut avslöjande han att det var Tacos utifall jag inte skulle gilla det. Men jag älskar ju det, å sen började jag prata om allt jag ville ha i å grejer så jag tror att han blev lite yr i skallen så vi bestämde oss istället för att göra den tillsammans. Blir förmodligen en utgång sen eller så kikar vi förbi hos Magnus på hans 20 års fest. Björn Rosenström skulle visst spela på August eller var det folkan har jag hört.

Föresten så saknar jag några bloggar här i bloggvärlden å jag tycker verkligen att det är på tiden att Marie, Anna och min syster Emma skaffar sig en blogg:D

Trevlig helg/ Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

nej kom på stadt kvinna!

Jag är hos ida på inflyttnigsfest, vi drar nog dit sen!

2009-02-07 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0