Resultatet = nöjd




Sådär blev resultatet av dagens färg & klippning, blev nöjd faktiskt. Men eftersom mitt hår var så mycket färgat innan så var det svårt att få slingorna att fastna i längderna, så ska komma tillbaka på torsdag när håret har fått vila lite & göra nya. Blekte som sagt slingor & sedan färgade jag utväxten mörk & samtidigt la hon in en kopparfärg med för att nyansera slingorna sa hon. Före bilden är ju dock svartvit men typ samma hårfärg som jag hade innan fast kanske lite svartare. Har ju den kvar fortfarande som sagt. Men tror att slingorna syns lite mer i verkligheten med än vad dom gör på den här bilden. Men tycker att klippningen blev riktigt bra oxå, så himla skönt när det är nyklippt & fräscht. Men som sagt ska lägga in fler slingor så blir det toppen. Blir ingen träning, för ville hinna med att tvätta lite åså nu när jag är i Forsa.


/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

Tjusigt!

2009-02-10 @ 22:07:42
URL: http://elinfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0