Ny mobil


Jajemän idag gjorde jag ett litet impulsköp & köpte mig en ny mobil på jobbet.. Eller impuls å impuls har funderat ett tag på att köpa mig en ny mobil, men har inte riktigt hitta den rätta än;) Men så idag stog jag å sneglade på en mobil som jag var lite intresserad av en röd sony ericsson T700 å precis då kom Karlsson å berättade att han hade en rosa sån i samma modell. Så då blev jag genast störtkär♥ när jag fick se den vackra skapelsen å slog till;) Riktigt bra köp tycker jag, än så länge iaf.

Dennis har även råkat tappat bort nyckeln till lägenheten idag. Så jag har fått spenderat kvällen här i Forsa istället medans han spelat match. Men han skulle leta på ett ställe till sa han innan han gav upp, annars så blir det att sova här inatt & försöka ta reda på ett nummer imorgon till nån vaktmästare eller nå som kan hjälpa oss med nyckel. Det löser väl sig på nå vis hoppas ja.


Är den inte fin?:D



Puss hej
/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

vilken tjusig!

2009-03-01 @ 12:08:30
Postat av: Joa

Jo visst är den de:D

2009-03-01 @ 15:59:07
URL: http://joooa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vad kostar den? Behöver en ny, min håller på att paja!

2009-03-03 @ 12:14:56
URL: http://madeleinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0