Kocken

Det här inlägget skulle egentligen kommit upp igår då jag skrev det, men internet på min dator krånglade så då blev jag less & sket i de. Även att jag hade tänk lägga upp bilder som jag har på min dator på den underbara maten som jag kokade ihop igår men det sket ju sig oxå..


Ja man kan säga att jag är nästan lika bra på att laga mat som en riktig kock, har precis lagat till köttfärssås & spagetti & nu sitter jag å väntar på att Dennis ska komma hem från jobbet å äta med mig. Haha som en riktig hemmafru, å ledig har jag varit hela dagen med. Lyckades riktig bra med det tycker jag, letade upp recept på internet å sedan gick jag till hemköp för att köpa ingredienserna till det.

Men dagen började inte lika bra, skulle flytta på min bil som stog parkerad vig Bangkok kajen där det kostar pengar att stå så därför skulle jag ställa mig på en gratis parkering istället. Men vad händer? Bil jäveln fungerar inte, eller det funkar typ inte att styra för det går as trögt. Men sen när jag gick ut bilen så såg jag att de var som bruna fläckar i snön av bilen förmodligen. Så pappa har lånat den nu för att fixa den, var nån slang som satt löst tror jag. Bilar å vinter funkar inte så bra..

Torsdag: Så bilen blev iaf fixad igår, sköönt. Så nu idag ska jag till frissan å rätta till dom sista slingorna, sen ska jag kanske hälsa på mormor å morfar åka till Forsa å sen träna. Sen får vi se hur mycket de blir av med de har så ont i fitt knät:( Imorgon är det jobb iaf, har inte jobbat sen i lördags ovant!

Tjing tjong långkalsong / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0