Kass upptadering


Ojoj va dålig jag har varit på att skriva i bloggen dom senaste dagarna, men har helt enkelt inte suttit vid datorn.
Men får bli en liten kort beskrivning vad jag har gjort dom dagarna nu istället

Lördags: Då kom Marie, Anna, Elin & Becca hit till lägenheten. Vi gjorde Tacos å kollade på Melodifestivalen

Söndags: Åkte till Dennis föräldrar på lunch & sedan tränade jag killarna. Kom på i sista sekund på kvällen att jag inte hade min laddare till min mp3 här så åkte till Forsa & hämtade den å sedan köpte jag fika till tågresan på måndagen.

Måndags: Klev upp kl 05 å sedan gick jag till tågstationen då mitt tåg gick kl 05:55 till Stockholm. Var på utbildning/möte/kurs eller vad säger man i Barkaby. Lärde mig massa nytt, så nu ska jag plugga på mina papper å bli grillproffs försäljare till sommarn;) Frös även heeela dagen i Sthlm, var ju iskallt där brrr.

Tisdags: Belv bjuden på lunch av mamma på restaurang skolan å åt semla. Sedan så fick jag en massage & på kvällen läste jag lite (pluggade) å åt på Frasses med Dennis.

Onsdag: Idag alltså, börjar jobba kl 12 ska installera dom nya babsterminalerna i butiken så därför börjar jag 12 istället för 13 idag.

Så fick nog med det mesta där tror jag..
Ha en bra dag
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0