Helluu




Igår lärde jag mig massa saker på badhuset som jag inte vågade/kunde göra innan. T ex så klarade jag av att dyka under vattnet hela pool längden i Iggesunds badhus. Sen så klarade jag av att sjunka ner till botten på det djupaste. Och så dök jag ner på ganska djupt vatten, vågade inte riktigt på det allra djupaste. Dennis lärde mig hur man skulle andas så att det gick mycket lättare. Var iaf jätte kul att bada igår, var en skolklass där en stund men sedan hade vi i stort sett hela bassängen för oss själva:D Väldigt skönt. Efter badet så bestämde vi oss för att ha en svull dag. Blev donken mat å sedan åt vi glass å chips, mums.

Även att min pappa ringde mig i förrgår å sa Jag är på väg till Teneriffa nu så att du vet. Haha ja ba okeeej? han hade tydligen inbillat sig själv att han sagt det till mig redan en gång förut, men de berättade jag att jag absoult inte visste då svarade han nähee okeej. Trevligt för han, men han är bara där med jobbet..



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0