Hej hej


Igår blev jag så glad när jag kom utanför dörren & såg solen & kände hur varmt det var, samtidigt som snön smälte bort.
Men idag så kan jag inget annat än att börja gråta snart, det SNÖAR! Va less jag blir å alldeles molnligt på himmlen. Men ioförsig så ska jag ju ändå bara jobba hela dagen så det spelar ingen större roll egentligen. Bara att man känner sig så lycklig å glad när man får se solen en liten stund.

Känns även som det värker i hela kroppen idag å inte bara i knät utan även nacken, vaden, halsen & naveln.. Haha nu undrar ni säkert hur det kan värka i ens navel? Men det är såhär nämligen att jag har tappat själva pluppen som man skruvar fast staven i till min navelpiercing, så nu har jag fått haft utan plupp ett tag (den lossnar inte ändå) men iaf måste jag ha legat på mage på nå konstigt vis så att staven har legat bjöd neråt tror jag, för öm är den iaf.

Nä nu ska jag koka en kopp thé så kanske halsen slutar värka iaf:)

/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0