Godmorgon



Vakande vid 8 idag för jag sov så oroligt. Dennis gick nämligen upp kl 4 idag för att åka till jobbet!! Sjuuuk tid att vakna vid, så det kanske var därför jag inte sov så bra sen. Drömde iaf nå sjukt som jag ska försöka berätta om här, men som alla vet så är drömmar som dom är å det blir alltid konstigt när man ska försöka berätta allt som hände. Men jag gör ett försök..

Jag drömde iaf att jag födde ett barn på nå väldigt konstigt vis. Åkte först in till sjukhuset för att jag hade värkar men när jag kom dit så slutade det å allt kändes som vanligt. Så då helt plötsligt så fanns det ett Bodystep pass där som jag hakade på, å började skutta runt. Tänkte kanske att det skulle sätta igång magen så ungen skulle ploppa ut, å det gjorde den helt plötsligt från magen:S Haha så jag la ungen i en liten påse å gick till en doktor å jag var värsta orolig för att ungen skulle dö. Men det var tydligen ingen fara med det, å sen blev jag jätte nervös för jag tänkte att jag måste krysta å föda fram ungen ändå fast den redan var framme:S Haha men då berättade snälla doktorn att jag inte behövde det eftersom den hade ploppat fram ur magen redan, ingen vanlig födsel dvs. Det blev iaf en pojke, å sen skulle jag ringa å berätta för Dennis att jag hade fött en pojke men då somnade han i luren:S Hahah sjukast!

Idag hade jag tänkt att kanske ringa å beställa klipp & färgtid, åka till forsa å hämta ut min jeansjacka å sedan hämta träningskläder för att sedan gå på Bodyjam  halv 5.

/Joa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0