Godkväll


Blev genast på ett strålande humör, ska nämligen åka till Dennis om en stund när han slutat jobba. Det var inte planerat innan, mihi längtar. Hade så himla tråkigt innan, satt mest & sökte runt på lite roliga klipp på youtube för att underhålla mig själv. Det funkar rätt bra ändå. Åhh Anny har hittat värsta bästa dansen till killarna på youtube nu fattas bara namnet på själva låten dom använder så har vi en liten del att börja med iaf. Nä nu måste ja åka strax.

PUSSS/joa

måste spara denna länk så att ja kan lära mej dansen tills på söndag


http://se.youtube.com/watch?v=_9Vtk-eAQRc&feature=related




Å så här glad blev jag när jag testade min nya skinnjacka & skjorta.



Håret växer som ogräs, dax att beställa
klipp & färg tid nu va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0