Fredag


Har precis vaknat, ont i nacken igen:S Känns som att det är kuddarna som är konstig som gör att jag får de, bäst att kanske ta hit mina egna kuddar. Iaf så ska jag till en sjukgymnast kl 10:45 för att kika på mitt knä, bäst så vet inte riktigt om jag litar på doktorn som jag var hos. Han hjälpte inte så mkt direkt som vanligt. Börjar jobba kl 1 så tror jag köper med mig mat från stan å sätter mig på jobbet å äter. Ska nog kika efter en ny navel piercing nu så att det inte blir nå infektion å skit efter alla dessa år. Har ju haft hål där sen jag gick i  8:an å aldrig haft en infektion. Ingen aning om vad jag ska göra ikväll jobbar ju imorgon me.. Kul att Dennis slutar jobba kl 1 när jag börjar jobba, haha fin tajming de!
Men annars så äre bara bra med mig..Jätte fint väder idag med, gör mig så lycklig:D

Hare bra
puss
hej
/Joa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0