Dags att krypa till kojs


Japp nu är det dags att klättra upp å lägga sej i sovkojan. Mys mys kanske kikar på sex and the city där uppe först innan jag somnar, eller somnar jag medans som jag brukar.

Simmade saktare än en gammal tant idag kan jag lööva, fy fan va sakta det gick Marie var typ en pool längd före mig hela tiden. Men lyckades simma 32 längder ändå tror ja att de var men fasen det kändes typ som 79 när man höll på. Knä jäveln som spökar såklart, hade ingen kraft alls i benet det gick verkligen inte att simma med de så fick ta i allt vad jag kunde med resten av kroppen. Men men kanske är bra ändå vem vet.

Ska bada igen på fredag med Dennis, han älskar ju vatten så jag offrade mej för hans skull hehe men kanske inte så kul att bada med en gammal kärring som mig nu heller haha. Å på lördag blir det myyyyyyyyyyyyyyyyys med tjejerna:D:D:D åh Becca kommer hem, kul kul kul.

Nä som sagt dags att krypa till kojs, Godnatt folket

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Becca

jaha, va trevligt!:D

2009-02-19 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0