Kurs


Nyss ringde Sandra från jobbet & berättade att hon satt & bokade en tågbiljett för mig till Stockholm den 23/2. Jag skulle nämligen få åka på kurs dit, spännande. Var en tjej från Bollnäs som skulle åka med så skulle möta upp henne i Stockholm så slipper jag yra omkring där själv. Haha kan ju bara föreställa mig hur det skulle gått då.. Men det ser jag fram emot roligt att få lära sig lite nya saker & så.

Har varit hos frissan imorse & gjort slingor, även mycket nöjd denna gång & nu syns dom betydligt mer än vad dom gjorde innan. Köpte även ett schampo & balsam där så slipper färgen lossna på en gång tänkte jag. Nu snart ska jag möta upp mamma på stan för hon ville att jag skulle välja ut nå mineral smink som jag skulle få i alla hjärtans dag present. Hon är ju sådär att hon vill att man ska använda sånna produkter som är mer naturliga & som inte har lika mycket skit i sig. Haha köpte precis innan idag en foundation och en mascara som nog inte är så bra för huden egentligen, men har ju inte direkt nån problemhud & har ju användt i princip samma grejer jämt så.. Men inte har jag nått emot det direkt:)

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0