Akupunktur


Igår när jag var hos sjukgymnasten  så rekomenderade hon mig att testa på akupunktur för det var den enda behandligen som hon kunde komma på som skulle hjälpa. Hon sa nämligen att jag hade för trånga benhinnor & att det var något med minisken. Blev lite nervös då när jag tänkte på alla nålar som ska stickas i kroppen men lugnade ner mig för jag tänkte att jag skulle få göra det en annan gång. Men helt plötsligt så kommer hon in med alla nålar å börjar då på en gång. Var lite läskigt men det gick väldigt bra, gjorde inte alls ont när hon stack in nålen men sedan så vred hon på den för att den skulle komma åt den rätta punkten som skulle stimuleras å då gjorde det ont en stund. Hade kanske ca 20 nålar mest i vänstra benet & runt knät. Men hade även en i högra benet & en i varje handled. Fick ligga så i ca 30 min alldeles stilla annars så värkte det. Tycker faktiskt att det hjälpte väldigt mycket bara på den lilla stunden & det kändes verkligen som att det stimulerade benet. Ska göra det en gång till nu på måndag å sedan nån gång till för att det ska bli bäst. Känner på mig att det kommer fungera.

Ja vad gjorde jag mer igår, jobbade sen åkte jag till Forsa en stund å hälsade på pappsen & sedan åkte jag tillbaka till lägenheten & kollade på film. Jobbar nu med, men vad händer ikväll? Ingen vet.



Detta är dock inte mitt knä, för så gammalt å skrovligt har det faktsikt inte blivit än som tur är.;D






Peace out;)

/Joa♥

Kommentarer
Postat av: elin

hahah säg inte det...... jag har nog tänk på att ditt knä har börjat blivit lite ruttet!!!!!!!!!!!:D

2009-02-28 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0