Tisdag


Godmorgon!

Idag är jag ledig, så idag ska jag äta massa mat. Nejdå inte riktigt men mat ska jag äta, först ska jag äta lunch med mamma & sen är jag & Dennis bjuden hem till Ulle på middag så det ska bli jätte mysigt. Var så längesedan vi sågs med. Men först ska jag åka till Forsa en sväng å sedan hade jag även tänkt att hinna med att städa i min garderob hos mamma efter lunchen. Och borde även städa här i lägenheten, asså Dennis & jag måste vara proffs på att stöka till det. Men vi är nästan lika duktiga på att städa med, eller kanske inte på att dammsuga & torka golven. Men att diska å att plocka undan våra saker iaf.  Men det känns lätt stökigt när man inte har en diskmaskin & disken ligger kvar. Så den ska jag ta tag i nu hade jag tänkt..

Åhh igår fick jag träffa lilla söta Lowa, Fridas & Fredriks barn. Såååå himla söt är hon, jag smälte direkt när jag såg hon ligga där å kolla upp ur vagnen. Sötbarn, men det är inte så konstigt när hon har så fina föräldrar.

/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0