Skärpning


Asså förlåt, ja nu är det jag som skräper mej med bloggandet dvs. Man lixom bara kommer ifrån det ibland, å vissa dagar gör man inget annat än skriver blogg typ..Även fast jag kan förstå att det inte är så där jätte roligt att läsa om vad jag gör på dagarna. Men som sagt för att göra Marie glad igen ska jag försöka skriva regelbundet här igen=) Så blir alla nöjda & glada hoppas jag..

Just nu snurrar det mycket i mitt huvud om det som hände natten till lördag när Sandra avled..Det är så himla tragiskt & hemskt å jag kan bara inte sluta tänka på det, men som sagt jag har en gång i tiden dansat med henne i samma lag så jag kände ju henne lite då. Och man vet ju hur hon var som person, så det fastnar lätt i huvudet på en.

Men jag hoppas att du Sandra kommer till ett fint ställe & att du kan må bra där du är nu istället. 


Vila i frid Sandra Moberg.


/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0