Kaous & dampattacker!


Jisses är så himla uppstressad även fast det är över nu.
Det var nämligen såhär, att jag hade tagit med mig både min bärbara dator & färdig packad resväska till jobbet. Jag hade nämligen planerat att jag skulle vinna ett bud på en tågbiljett som jag hade hittat på Tradera. Tåget gick kl 19:00 härifrån så det var ju i perfekt tid tänkte jag eftersom jag slutar ca kl 18:15. Men så blev inte fallet, jag tog en tidigare lunch för att jag skulle hinna buda på biljetten dom sista minutrarna. Men vad händer? Joo min dator lägger av & jag får ett damputbrott och sedan så vägrar datorn att sätta igång igen ( om ni undrar varför jag tog med min dator är det för att man inte kommer in på vissa sidor som Tradera på jobbets datorer) Iaf så springer jag in till Johan & magnus på lagret & frågar om det finns nån dator där som man kommer in på Tradera på. Och som tur var fanns det de. Jag såg då att budandet var över & att jag hade förlorat biljetten till någon annan lycklig människa. Jag kikar snabbt om det fanns några fler biljetter men det fanns bara biljetter som går imorgon. Så Johan hjälpte mig att gå in på Sj s hemsida & där hittade vi en sista minuten biljett, men det tåget gick kl 3. Men så snälla som dom är<3 så fick jag åka den tiden ändå:D Som tur var va de lugnt i butiken idag. Så det var min kaotiska historia klar & nu är det inte heller så länge kvar tills jag åker..

Detta ser jag fram emot, kommer nog bli super duper kul<3

/Joaaaa

Kommentarer
Postat av: sandra

ha ha, din kaotiska dag var väl inte alls klar, eller?

2009-04-03 @ 16:46:49
Postat av: dennis

jag älskar dej:)

2009-04-19 @ 16:11:34
Postat av: dennis

Jag älskar dej:)

2009-04-19 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0