Vad ska jag klä ut mig till?


Nu sitter jag å väntar på att jag ska fara iväg å träna fast de är dock ca 2 timmar kvar innan de börjar så de är ju rätt lungt än så länge, får träna själv idag å på onsdag för Anna hade glömt att boka å det var redan fullbokat. Men de blir nog kul ändå. Idag har jag varit in å kikat i den nya leksaksaffären vid ÖB, hehe tänkte kika om ja hittade nå maskerad kläder eller nå tills på Lördag. Är bestämt att jag ska åka till Sundsvall nu på fredag så då hinner jag kuta lite på stan där med för de är väl röd dag på lördag. Det är ju så svårt de där med att klä ut sej men samtidigt jätte kul, får fundera lite till..

Igår när jag var hemma hos mamma på middag så kikade vi på filmen från hennes å Hasses bröllop, höll på att dö av skratt när min morfar helt plötsligt börjar sjunga ja må dom leva direkt efter vigseln å ingen sjunger med så att de blir en enorm pinsam tystnad, haha ja han är rolig han å sjunga tycker han om! Imorgon ska iaf Marie å jag åka å simma åå de var ju som sagt ett tag sedan vi gjorde de nu såå de ska bli skönt:)



Pusss/J





Simon å ja på mammas å Hasses bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0